Premium Line

nadštandardná starostlivosť a výhody pre biznis zákazníkov

  • osobný prístup k biznis zákazníkom
  • špeciálna telefónna linka
  • prednostný servisný výjazd
  • doplnkové služby zadarmo

Program Premium Line

Spolu s biznis službou od UPC automaticky získate výhody Premium line, ktoré zahŕňajú:

Špeciálna telefónna linka 02/594 22 594 otvoriť zatvoriť

V rámci aktivácie UPC biznis služby získavate prístup na dedikovanú telefónnu linku

Premium line, prostredníctvom ktorej Vám naši pracovníci poskytnú všetky informácie týkajúce sa napríklad:

 

- Vašich aktuálnych služieb

- faktúr

- prebiehajúcich kampaní

- dostupnosti služieb

- a ďalších

 
Rovnako môžete využiť e-mailovú formu komunikácie a smerovať Vaše otázky a požiadavky na adresu premiumline@upc.sk.
 
Telefonická linka je dostupná každý pracovný deň od 9:00 do 17:00 hod.

Servisný výjazd v prípade poruchy do 24 hod otvoriť zatvoriť

Prípadnú vzniknutú poruchu je možné nahlásiť na telefónne číslo Premium line 02/594 22 594,

kde bude dedikovaným pracovníkom zaevidovaná a následne Vás bude kontaktovať servisný pracovník ohľadom výjazdu.

 

O odstránení poruchy Vás v prípade poskytnutia mobilného telefonického kontaktu budeme notifikovať textovou SMS správou.

Prednostné vybavenie na Zákazníckom stredisku otvoriť zatvoriť

Využite Vašu dedikovanú priehradku označenú Premium Line (č.16) na zákazníckom stredisku v Bratislave, na Ševčenkovej ulici č. 36.

Doplnkové služby zadarmo otvoriť zatvoriť

  • výpis hovorov v elektronickej forme
  • opis faktúry
  • statická IP adresa v cene služby
  • ochrana počítača Smartguard na 3 mesiace

- výpis hovorov v elektronickej forme

- opis faktúry

- statická IP adresa v cene služby

- ochrana počítača Smartguard na 3 mesiace